بی شک امروزه اهمیت موضوع انرژی الکتریکی و تاثیر آن در رشد و پیشرفت جامعه بر کسی پوشیده نیست.در این راستا شرکت مهندسین مشاور مشاهیر نیرو جنوب با ترکیبی از افراد پیشکسوت صنعت برق در کنار متخصصین جوان با علم روز و دارای انگیزه با هدف انجام خدمات در بهترین سطح ممکن تاسیس گردید تا بتواند خدمتی به صنعت وجوانان این مرز و بوم داشته باشد.حال با گذشت ده سال از تاسیس شرکت ، بر این باورم که تثبیت و پایداری همراه با امادگی نفوذ در بازارهای جدید اجتناب ناپذیر است. در دنیای پر شتاب امروز سازمان هایی در عرصه رقابت باقی خواهند ماند که خلاقیت و نو آوری را سرلوحه کار خود قرار داده ، انعطاف و واکنش مناسب در مقابل تغییرات بیرونی و درونی را بعنوان بخشی از استراتژی های کسب و کار خویش لحاظ نمایند.

بی شک حفظ دستاوردهای گذشته ، توسعه وایجاد ساختار در حوزه های جدید کاری ، ضرورت نگرش جامع به تمامی عوامل پیشرفت ، ارتقا مستمر کمی و کیفی خدمات ، بهره گیری از دانش و فناوری های نوین و بروز دنیا و تلاش مضاعف تمامی همکاران را مطالبه می نماید. تا بستری امن برای رشد جوانان امروز و میدانی جدی برای آزمودن و تحقق تواناییهای جوانان نسلهای بعد باشد.

ما  در شرکت مهندسین مشاور مشاهیر نیرو جنوب با شعار “با مشاهیر بیندیشید” معتقدیم ارائه مشاوره درست واصولی می تواند نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در پروژه ها از لحاظ کیفی و اقتصادی داشته و نیل به آرمان و اهداف پیش بینی شده طرحها را در برداشته باشد و با بهبود و پیشرفت در کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان نقش خدمات مشاوره را هرروز پر رنگتر از دیروز به کارفرمایان اثبات نمائیم.